Opłaty
Uwaga! Warunki uczestnictwa w Konferencji
- Zgłoszenie woli udziału przez zakładkę Rejestracja
- Dokonanie wpłaty maksymalnie do dnia 15 listopada 2023.
O wysokości wpłaty decyduje termin dokonania płatności a nie data rejestracji.
- Potwierdzenie swojego uczestnictwa w sekretariacie Konferencji w dniu wydarzenia.
Uczestnicy
|
200 PLN
|
Słuchacz Studiów Podyplomowych Estetyka Twarzy
|
50 PLN
|
Student
|
50 PLN
|
Senior / Uniwersytet Trzeciego Wieku
|
50 PLN
|
- O wysokości wpłaty decyduje termin dokonania płatności a nie data rejestracji.
Wpłaty indywidualne należy dokonywać na konto:
Citibank Handlowy
49 1030 1247 0000 0000 4771 8708
Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
ul. Fredry 10, Poznań
z dopiskiem: estetyka2023, imię i nazwisko uczestnika
Rezygnacja z uczestnictwa:
- Rezygnacja z uczestnictwa zgłoszona do 30.10.2023 pozwala na pełny zwrot opłaty.
- Rezygnacje zgłoszone po tym terminie nie będą wiązały się ze zwrotem opłaty.
- Rezygnacje należy zgłaszać mailowo na adres: konferencje@ump.edu.pl
Faktury:
- Faktury będą wystawiane na podstawie dokonanej wpłaty.
- Dane do faktury należy podać podczas rejestracji.
- Uzupełnienie danych do faktury oraz faktury przelewowe, prosimy zgłaszać pod adresem konferencje@ump.edu.pl.